РОЗДІЛ ІІ
УДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
Проект
«Загальна середня освіта як фактор розвитку особистості»
Зростання ролі соціально-гуманістичного, особистісно-громадського чинників у навчанні і вихованні молодого покоління, створення умов для саморозвитку дітей, осмисленого визначення ними своїх можливостей і життєвих цінностей, широке впровадження комп’ютеризації, інформатизації, посилення кадрового потенціалу та поліпшення фінансування вимагає цілеспрямованого розвитку системи освіти.
Для забезпечення рівного доступу до якісної освіти для кожної дитини необхідно зрівняти стартові можливості дітей на початку їхнього життєвого шляху. Тому необхідно, щоб кожна дитина отримала якісну базову та повну загальну середню освіту, продовжила навчання в вищих навчальних закладах, могла зробити свій внесок у розвиток країни
Мета:
- Створити умови для отримання загальної середньої освіти кожною дитиною;
- Створити умови для розвитку індивідуальних здібностей дітей;
- Спрямувати освітні процеси на практичність застосування знань, уміння оперувати ними
Задачі:
- проведення в навчальному закладі освітньої політики, що відповідає державним настановам, вимогам часу та побажанням населення;
- створення умов для забезпечення доступної якісної освіти, незалежно від місця проживання і стану здоров'я;
- розвиток та підтримка творчої, духовної особистості з урахуванням її потреб, інтересів, здібностей і бажань;
- формування в учнів ключових, життєвих компетентностей, виховання випускників, конкурентноспроможних на ринку праці
Шляхи реалізації:
№ |
Назва заходу |
Термін проведення |
Відповідальні |
Примітка |
|
Проводити об’єктивний збір даних щодо дітей шкільного віку на мікрорайоні з метою недопущення дітей, які не отримують загальну середню освіту |
2019-2024рр. |
Адміністрація, педагогічний колектив |
|
|
Відповідно до соціальних запитів реалізовувати освітній процес: Типові навчальні плани, навчальні програми, умови навчання, забезпеченість підручниками |
2019-2024рр. |
Адміністрація |
|
|
Надавати допомогу родинам з метою залучення дітей до школи |
2019-2024рр.
|
Адміністрація, класні керівники |
|
|
Організувати роботу консультпунктів: для учнів, батьків |
З вересня 2019р.
|
Адміністрація |
|
|
Удосконалити роботу Школи майбутнього першокласника |
Січень щороку
|
Учителі початкових класів |
|
|
Організувати 100% забезпечення шкільними підручниками |
2019-2024рр. |
Бібліотекар |
|
|
Залучати всіх дітей, незалежно від форми навчання, стану здоров’я до позакласної та гурткової роботи |
2019-2024рр.
|
Педагогічні працівники |
|
|
Залучення представників громадськості до адаптації дітей пільгової категорії |
2019-2024рр.
|
Адміністрація |
|
Очікувані результати :
- Охоплення 100% дітей віком від 5 до 18 років дошкільною і загальною середньою освітою;
- Створення умов для навчання учнів з особливим освітніми потребами;
- Успішна адаптація учнів у соціумі;
- Створення умов для розвитку творчих здібностей.