КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ
- Відповідність Програми розвитку школи Державним стандартам освіти, пріоритетним напрямкам розвитку освітньої системи України, державним та обласним програмам розвитку освіти;
- Відповідність показників результативності меті Програми розвитку школи;
- Зростання особистісних досягнень всіх суб'єктів освітнього процесу;
- Відповідність матеріально-технічної бази вимогам Програми розвитку;
- Задоволення всіх учасників освітнього процесу рівнем і якістю освітніх послуг;
- Позитивна динаміка стану здоров'я учнів.
ПРОГНОЗОВАНІ РИЗИКИ
№ |
Можливі ризики |
Заходи з мінімалізації впливу факторів ризику |
1 |
Конкуренція закладів міста. |
|
2 |
Відсутність позитивної динаміки розвитку демографічної ситуації в мікрорайоні закладу |
|
3 |
Недостатність фінансування на розвиток матеріально-технічної бази закладу, відсутність коштів на проведення капітального ремонту будівлі школи і, як наслідок, відсутність забезпечення комплексної безпеки життя і здоров'я дітей. |
|
4 |
Виникнення труднощів у вчителів, які впроваджують нові освітні технології в практику своєї роботи |
|
5 |
Низький рівень мотивації навчання |
|
6 |
Недостатнє використання творчого потенціалу педагогів у експериментальній роботі внаслідок її багатоплановості й трудомісткості |
|