Проект
«Інновації в сучасному закладі»
Розвиток системи шкільної освіти потребує постійного оновлення технологій та їх прискореного впровадження для швидкої адаптації до політичних, економічних і технологічних змін у світі.
В умовах становлення і розвитку високотехнологічного інформаційного суспільства в Україні виникає необхідність підвищення якості та пріоритетності шкільної природничо-математичної освіти, включення предметів цього циклу до навчальних планів усіх рівнів освіти.
Мета: підвищення рівня майстерності вчителів, спрямування їхньої роботи на реалізацію творчого потенціалу, пошук ефективних шляхів застосування результатів досліджень.
Завдання:
- Удосконалення форм і методів навчання, побудова освітнього процесу на засадах новаторських освітніх технологій;
- розвиток системи забезпечення якості освітніх послуг;
- підвищення ефективності управління якістю освіти у школі;
- пошук та розробка ефективних методів навчання і виховання учнів;
- управління навчальним процесом та професійним розвитком педагогів;
- упровадження нових та модернізованих форм і методів управлінської діяльності.
Шляхи реалізації проекту
№ з/п |
Зміст заходу |
Термін реалізації |
Виконавці |
Примітка |
|
|
|
|
|
1 |
Створювати сприятливий психологічний мікроклімату в колективі для впровадження інноваційних технологій: психологічна, мотиваційна, теоретична підготовка |
Постійно |
Адміністрація, профспілковий комітет |
|
3 |
Запроваджувати інновації в управлінні навчальним закладом |
2019-2024рр. |
Адміністрація |
|
4 |
Створити картотеку з проблеми «Інноваційні технології навчання» |
2019р |
керівники ШМО |
|
5 |
Організувати ознайомлення педагогічних працівників з питань запровадження освітніх інновацій, апробацію теоретичних положень і методичних рекомендацій |
На початку року |
керівники ШМО |
|
6 |
Вивчати педагогічний досвід учителів закладу, міста, країни |
2019-2024рр. |
Творча динамічна група |
|
7 |
Будувати роботу на діагностико-прогностичній основі, виявити рівень готовності колективу до впровадження інновацій |
2019-2024рр. |
Адміністрація, профспілковий комітет |
|
13 |
Оновлювати інформаційну базу даних на вчителів, які спроможні запроваджувати інноваційні технології |
Серпень щороку |
керівники ШМО |
|
15 |
Упроваджувати нові педагогічні ідеї шляхом залучення педагогів до інноваційної діяльності:
|
2019-2024рр. |
Педагогічний колектив |
|
17 |
Вивчати й узагальнювати стан роботи з упровадження інноваційного розвитку у закладі, розробляти рекомендації і поради щодо впровадження в практику роботи школи інноваційних технологій |
2019-2024рр. |
Адміністрація, керівники ШМО |
|
19 |
Проводити моніторинг якості інноваційної діяльності |
Червень щороку |
Педагогічний колектив |
|
20 |
Презентувати результати інноваційного пошуку, позитивний досвід, запровадження інноваційних технологій у засобах масової інформації |
Червень щороку |
Адміністрація, профспілковий комітет |
|
21 |
Проектувати освітній простір відповідно до вимог сучасності |
2019-2024рр. |
Адміністрація, педколектив |
|
Очікувані результати:
- узагальнення основних шляхів, форм, засобів та умов, які забезпечують якісну організацію навчально-виховного процесу;
- відкритість школи до нововведень в умовах динамічного розвитку освіти;
- ефективна організація науково-методичних структур колегіального управління;
- запровадження інноваційної діяльності в роботі педагогів, адміністрації закладу;
- удосконалення рівня освітніх послуг;
- створення в педагогічному колективі власної моделі інноваційного розвитку;
- забезпечення розвитку інформаційної взаємодії та інтеграція загальноосвітнього навчального закладу у світовий інформаційний освітній простір.