РОЗДІЛ ІІІ
ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ
ПРОЕКТ
«ПРОФЕСІЙНА МАЙСТЕРНІСТЬ ПЕДАГОГІВ»
Пріоритетні напрями розвитку особистості педагога:
- атестація педпрацівників: здобуття фахових компетентностей спеціалізованої освіти (стаття 50 ЗУ «Про освіту» від 05.0.2017 року № 2145-VIII»);
- сертифікація: зовнішнє оцінювання професійних компетентностей (на добровільних засадах виключно за власною ініціативною) (стаття 51 ЗУ «Про освіту» від 05.0.2017 року № 2145-VIII»);
- створення середовища цілеспрямованого саморозвитку творчо-ініціативного педагога (стаття 59 ЗУ «Про освіту» від 05.0.2017 року № 2145-VIII»).
Основні професійні принципи особистості педагогічного працівника
у системі компетентностей
- Інтелектуальна компетентність (наукові знання);
- Психологічна компетентність;
- Управлінська компетентність (базові вміння);
- Мотиваційна компетентність;
- Проектна компетентність;
- Методична компетентність.
Мета: розвивати професійну рефлексію в процесі освітньої діяльності; забезпечити умови для методичного забезпечення психологічної підтримки освітнього процесу.
Шляхи реалізації:
№ |
Назва заходу |
Термін проведення |
Відповідальні |
Примітка |
1 |
Створити: - інформаційний банк з теорії та практики методики |
2019-2024рр. |
Адміністрація, вчителі |
|
- електронний варіант презентаційного портфоліо педагогів-наставників |
||||
- інформаційний блок інноваційних педагогічних технологій (методичний кабінет закладу). |
|
|
|
|
2 |
Продовжити діяльність: - школи педагогічної майстерності |
2019-2024рр. |
Директор закладу |
|
- школи молодого педагога. |
||||
3 |
Проводити: - навчальні семінари, круглі столи, майстер- класи, тижні педагогічної майстерності, методичні декади, презентації творчих напрацювань, педради-дискусії |
2019-2024рр. |
Адміністрація, вчителі |
|
- моніторинги:
|
||||
4 |
Забезпечити: - умови для формування професійних компетентностей педагога:
компетентність (наукові знання)
компетентність
компетентність (базові вміння)
- методична компетентність - комп’ютерною технікою навчальні кабінети - науково – методичною літературою бібліотеку та методичний кабінет |
2019-2024рр. |
Адміністрація, вчителі |
|
- реалізацію нових підходів щодо форм та методів підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу. |
||||
5 |
Визначати: - претендентів на нагородження у номінації «Кращий учитель року» |
2019-2024рр. |
Адміністрація закладу |
|
6 |
Клопотати про нагородження з нагоди державних, професійних свят, ювілейних дат відзнаками: відділу освіти, міського голови, головного управління освіти і науки облдержадміністрації. |
2019-2024рр. |
Директор закладу |
|
Очікувані результати :
- підвищення педагогічної компетентності, яка складається з удосконалення знань та узагальнення педагогічного досвіду шляхом цілеспрямованої самоосвітньої роботи;
- ріст педагогічної майстерності вчителів;
- підвищення методичної культури.