Проект «Освітні Держстандарти»
Завдання:
Здійснити підготовку педагогічних кадрів до роботи в умовах реформування початкової та середньої загальної освіти, оновлення навчально-виховного процесу, підвищення професійної компетентності педагога в сучасних умовах, забезпечити науково-методичний супровід педагогів школи до роботи за оновленими державними стандартами.
Задачі:
- Забезпечення наступності змісту дошкільної, початкової та базової середньої освіти.
- Формування ключових компетентностей учнів.
- Розроблення єдиного змісту стандарту для усіх мов навчання.
- Зорієнтованість змісту освіти на соціалізацію особистості учня.
- Передбачення діяльнісної лінії в кожній освітній галузі.
- Можливість самореалізації учня в процесі опанування практичною складовою освітніх галузей.
Шляхи реалізації:
№ |
Назва заходу |
Термін проведення |
Відповідальні |
Примітка |
1 |
Інструктивно-методична нарада «Ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо викладання навчальних дисциплін, нормативно-законодавчою документацією». Ознайомлення із вимогами щодо заповнення журналів 1-4-х, 5-9 класів. |
серпень 2019-2024 |
керівники ШМО |
|
2 |
Створення та оформлення методичних кейсів:
|
2019-2020 |
керівники ШМО |
|
3 |
Організація роботи:
|
за планом |
|
|
4 |
Робота консультативного пункту для вчителів-предметників:
|
2019-2024 |
керівники ШМО, учителя-тьютори молодих спеціалістів |
|
5 |
Організація роботи ШМО з питань реалізації завдань Державного стандарту початкової та середньої загальної освіти:
|
2019-2024 |
керівники ШМО, учителі-предметники |
|
6 |
Тиждень початкової школи. Створення педагогічних наробок учителів початкової школи, інформатики, іноземної мови. |
листопад 2019-2021 |
керівник ШМО
|
|
7 |
Круглий стіл «Результати функціонування початкової та середньої школи в умовах нового Державного стандарту» |
березень 2020 р. |
Директор закладу |
|
8 |
Організація роботи «Школи майбутнього першокласника». Участь учителів у зборах для батьків дітей старшого дошкільного віку. |
січень – травень 2019 -2024 |
Директор закладу |
|
Очікувані результати:
- Підготовка вчителів для створення сприятливих умов з метою успішної адаптації учнів до навчання за новими Держстандартами.
- Реалізація компетентнісного навчання і виховання школярів.
- Впровадження нових освітніх технологій, інтерактивних форм та методів навчання.
- Використання компетентнісного підходу у роботі шкільних методичних об`єднань.
- Практичне застосування у педагогічній діяльності нових набутих знань.
- Збір, обробка матеріалів педагогічного досвіду щодо впровадження оновлених навчальних програм та Держстандартів.