Проект
«Обдарована дитина»
Мета проекту: визначити чітку систему організаційно-педагогічних та науково-практичних заходів пошуку, навчання й виховання обдарованих дітей педагогічним колективом закладу.
Завдання проекту:
- створення умов для всебічного розвитку та розкриття інтелектуального потенціалу обдарованих дітей;
- сприяння самореалізації ерудованого учня в освітньому процесі.
Шляхи реалізації:
№ п/п |
Заходи |
Термін |
Відповідальний |
1. |
Проводити: - комплексні психолого-діагностичні дослідження особистісних рис учнів, цілеспрямовані на пошук обдарованих дітей у відповідності до різних типів обдарованості (інтелектуальна, творча, художньо- естетична, соціальна); |
2019-2024 |
Вчителі |
- науково-методичну підготовку педагогічних кадрів з питань розробки та удосконалення форм, методів і засобів пошуку, навчання і виховання обдарованих дітей; |
2019-2024 |
Адміністрація |
|
- І етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін; |
2019-2024 |
Директор, учителі |
|
- шкільні олімпіади серед учнів 4 класів з української мови, математики; |
2019-2024 |
Директор, учителі |
|
- виховні заходи стимулюючого і розвиваючого змісту. |
2019-2024 |
Директор, учителі |
|
2. |
Запровадити: - систему соціальної підтримки (побудова партнерських взаємин «учитель-учень», консультування з питань соціальної адаптації); |
2019-2024 |
Директор, учителі |
- систематичне оновлення Банку даних обдарованих дітей; |
2019-2024 |
Директор, учителі |
|
- співпрацю батьків та педагогів школи (анкетування батьків, індивідуальне та групове консультування). |
2019-2024 |
Директор, учителі |
|
|
- систему роботи з медичної підтримки (обстеження фізіологічного розвитку, стану психічного здоров’я, консультування з питань здоров’язбережувального потенціалу). |
2019 - 2024 |
Медсестра, класні керівники |
- систему моніторингу розвитку обдарованої дитини: - медико-фізіологічний; - соціальний; - психологічний; - педагогічний; - моніторинг досягнень і успіхів. |
2019 - 2024 |
Учителі |
|
3. |
Забезпечити: - участь учнів школи у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін, конкурсі-захисті науково- дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України, конкурсах учнівської творчості, виставках, фестивалях, змаганнях, командних турнірах; |
2019 - 2024 |
Учителі |
- підвищення рівня професійної компетентності педагогів, що працюють з обдарованою молоддю, через різні форми методичної роботи; |
2019 - 2024 |
Директор |
|
- реалізацію інформування всіх учасників навчально-виховного процесу про хід та результативність участі учнів школи у різноманітних змаганнях та заходах; |
2019 - 2024 |
Вчитель інформатики |
|
- моральне та матеріальне заохочення обдарованих учнів; |
2019 - 2024 |
Учителі |
|
- поповнення бібліотечних фондів закладу сучасними інформаційними засобами, науково-методичною та довідковою літературою (у тому числі на електронних носіях) для роботи з обдарованою молоддю; |
2019 - 2024 |
Бібліотекар |
|
- упровадження особистісно- орієнтованих технологій; |
2019 - 2024 |
Учителі |
|
- використання диференційованого підходу. |
2019 - 2024 |
Учителі |
|
4. |
Визначати: - кращих учнів на нагородження у номінаціях: «Інтелектуальний потенціал Донеччини»; «Відродження духовності Донецького краю»; «Здорове покоління Донбасу»; «Лідер-перспектива». |
2019 - 2024 |
Директор, учителі |
Очікувані результати:
- навчити дітей жити у швидкозмінному світі, спонукати їх самих виступати в ролі «носіїв змін»;
- забезпечення соціально-правових гарантій обдарованій молоді, створення системи її морального і матеріального заохочення до науково-дослідницької та навчально-творчої діяльності;
- орієнтування дитини на успіх у житті;
- розвинена інтелектуальна культура особистості з високим рівнем самореалізації.