Завдання на 28.05.2020 р.
Підсумки
Виконайте завдання у Classroom
https://onlinetestpad.com/ru/crosswordview/92194-zamenit-frazeologizmy-odnim-slovom
Завдання на 27.05.2020 р.
Повторення
Перевірте себе, виконайте завдання https://learningapps.org/view2771650
Завдання на 26.05.2020 р.
Повторення
Розгадайте кросворд у Classroom
Завдання на 21.05.2020 р.
Повторення
Повторіть параграф 7-15
Виконайте вправи 562, 565
Завдання на 20.05.2020 р.
Контрольну роботу слід писати на окремому аркуші паперу в лінію. Всі роботи зберігати для надання вчителю.
1.Оформлення контрольної роботи дивись нижче
2. Здай фото робіт.
Двадцяте травня
Займенник
Тестові завдання
Завдання на 19.05.2020 р.
Повторення
Виконайте всі завдання на с. 214-215
Завдання на 18.05.2020 р.
Морфологічний розбір займенника
1. Вивчити розбір займенника на с. 211. Записати зразок письмового розбору.
2. З першого абзацу вправи 553 випишіть займенники, виконайте їх письмовий розбір як частини мови.
Здайте фото робіт
Завдання на 14.05.2020 р.
Вказівні та означальні займенники
1. Вивчити параграф 64
2. Виконати вправи 547, 549.
3. Здати фото
Завдання на 13.05.2020 р.
Присвійні займенники
Опрацюйте правила на с. 205-206
Виконайте вправи 539, 541
Завдання на 12.05.2020 р.
Диктант
1. Увага! Контрольну роботу слід писати на окремому аркуші паперу в лінію. Всі роботи зберігати для надання вчителю.
2. Відкрийте посилання, напишіть аудіодиктант. https://www.youtube.com/watch?v=rUoz7mevX-0&feature=emb_logo
Почніть так
Дванадцяте травня
Диктант
Тиша
3. Перевірте роботу та здайте фото роботи .
Завдання на 07.05.2020 р.
Неозначені та заперечні займенники
1. Опрацювати с. 201-202 підручника, вивчити правило
2. Виконати вправи 534, 535
Завдання на 06.05.2020 р.
Неозначені займенники
1. Опрацювати с. 201-202 підручника, вивчити правило
2. Виконати вправи 529, 530.
Завдання на 05.05.2020 р.
Контрольний переказ
Увага! Контрольну роботу слід писати на окремому аркуші паперу в лінію. Обсяг тексту 0,75 с.
Всі роботи зберігати для надання вчителю.
1. Контрольну роботу пишемо із запізненням, тому писати так:
Вісімнадцяте березня
Докладний переказ тексту
Любка
2. За текстом вправи 607 написати докладний переказ.
3. Здати фото роботи.
Завдання на 04.05.2020 р.
Питальні та відносні займенники.
- Подивіться відео. https://www.youtube.com/watch?v=a-QEyUpgfgM
- Виконайте вправу 517 усно.
- Вивчіть правило на с. 198.
- Виконайте завдання нижче.
- Виконайте вправу 522
Завдання.
Перепишіть речення. Питальні займенники обведіть червоним олівцем. Відносні займенники обведіть зеленим.
Хто може швидко виконати завдання?
Я вивчив вірш, який нам задали.
Яку вправу задавали?
Кому все вдається?
Тим все вдається, хто не лінується.
Той ніколи не має часу, хто нічого не робить.
Хто з 6 класу лінується?
Завдання на 30.04.2020 р.
Розряди займенників за значенням. Особові займенники.
Опрацюйте таблицю на с. 191, вивчіть правила на с. 193-195.
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=6HQ4Ksolyns
Виконайте вправи 509, 513.
Завдання на 29.04.2020 р.
Займенник
1. Подивіться відео. https://www.youtube.com/watch?v=JLB2fAOFFyE
2. Опрацюйте параграф 59 підручника.
3. Виконайте вправи 504 ( визначте та письмово надпишіть, на що вказує займенник ) та вправу 506
Завдання на 28.04.2020 р.
Контрольна робота (дивись завдання на 27.04)
Завдання на 27.04.2020 р.
Увага! Контрольну роботу слід писати на окремому аркуші паперу в лінію. Всі роботи зберігати для надання вчителю.
1. Контрольну роботу оформлюємо так
Двадцять восьме квітня
Морфологія. Орфографія. Числівник
Тестові завдання
2. Здати фото робіт.
Завдання на 23.04.2020 р.
Узагальнення матеріалу
1. Повторити тему «Числівник»
2. Виконати завдання
З а в д ан н я 1.
Перекласти словосполучення українською мовою і записати.
Три недели, тридцать два килограмма, пятьдесят копеек, четьіре улицьі, семь карандашей, двадцать пять городов, три подруги, девять тонн, сорок четьіре метра, шестнадцать стульев, сто мнений, восемнадцать сел, двадцать восемь окон, десять дней.
- Виконати розбір числівників тридцятий, двадцять вісім.
Завдання на 22.04.2020 р.
Узгодження числівників з іменниками
1. Опрацювати параграф 57 с. 182.
Виконати вправу 489.
Завдання на 21.04.2020 р.
Розбір числівника як частини мови
1. Вивчити порядок розбору числівника. Дивись «Розбір числівника як частини мови» с.180-181.
2. Виконайте вправу 484. Виконайте усно розбір 4 числівників як частини мови.
Завдання на 16.04.2020 р.
Контрольна робота.
Увага! Контрольну роботу слід писати на окремому аркуші паперу в лінію. Всі роботи зберігати для надання вчителю.
- Контрольну роботу пишемо із запізненням, тому писати так:
Двадцять п’яте березня
Відомості із синтаксису і пунктуації
Тестові завдання
- Здати фото роботи в Classroom.
Тестові завдання
1. З’ясуйте, у яких із поданих слів на місці пропуску треба писати знак м’якшення:
Гарнен…кий, тонесен…кий, чистісін…кий, малюсін…кий.
а) у всіх словах;
б) лише у першому слові;
в) лише у першому й другому словах;
г) лише у третьому й четвертому словах.
2. Букву о на місці пропуску треба писати в обох словах рядка:
а) грош…вий, дощ…вий;
б) малин…вий, овоч…вий;
в) харч…вий, січн…вий;
г) степ…вий, плюш…вий.
3. Укажіть ряд прикметників, записаних без помилки:
а) кременчуцький, пражський, волзький;
б) волжський, карпатський, паризький;
в) чеський, латиський, запорізький;
г) француський, петербурзький, дрогобицький.
4. Окремо НЕ з прикметником треба писати в реченні:
а) Таня крадькома змахнула свіжу, не/прохану сльозу.
б) Після дощу капелюх не/потрібний.
в) Ти не/легке життя прожила, моя мамо.
г) Нам був не/нависний злодійський лад.
5. нн на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка:
а) височе…ий, безви…ий, пісе…ий;
б) жада…ий, свяще…ий, неоцінне…ий;
в) тума…ий, журавли…ий, числе…ий;
г) недоторка…ий, баклажа…ий. греча…ий.
6. Через дефіс треба писати всі складні прикметники в рядку:
а) синьо/жовтий, східно/український, старий/престарий;
б) мовно/літературний, історико/культурний, чужо/земний;
в) північно/західний, темно/зелений, українсько/італійський;
г) чорно/гривий, осінньо/зимовий, гірко/солоний.
7. Складіть по одному реченню зі словом невисокий і сполукою не високий.( 2б)
9. Складіть текст (4-6 речень) у науковому стилі на історичну тематику, використавши прикметники з вивченими орфограмами. Підкресліть прикметники та орфограми ( 4б)
Завдання на 15.04.2020 р.
Відмінювання порядкових числівників
1. Запишіть дату та тему уроку.
2. Вивчіть параграф 56
3. Виконайте вправи 478, 481.
4. Здайте фото робіт.
Завдання на 14.04.2020 р.
Відмінювання дробових та збірних числівників
1. Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=UuGp2FunwXA
2. Повторити с. 173
3. Вивчити с. 175-176
4. Виконати завдання
Завдання 1.
Провідміняти кількісний числівник 2358.
Завдання 2.
1.Від поданих числівників утворіть збірні числівники.
2. Запишіть подані числівники у формі давального й орудного відмінків.
3. Складіть і запишіть словосполучення «збірний числівник + іменник».
Вісім, тринадцять, дві, вісімнадцятеро.
Завдання на 09.04.2020 р.
Відмінювання кількісних числівників
1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=QGQRjUp814k&t=185s та https://www.youtube.com/watch?v=8SZSdXl7UOI
2. Опрацювати параграф 53, 54
3. Виконати вправи підручника 446, 454
4. Виконати завдання
Спишіть речення, замінюючи цифри словами. Зверніть увагу на правильність уживання складених числівників у непрямих відмінках.
1. Текст був на 343 сторінках. 2. Текст роздруковано на 76 сторінках. 3. Зустріч із 45 студентами відбулася у вівторок. 4. У школі навчається понад 240 учнів. 5. Щодня на роботу виходило від 85 до 137 чоловік.
Завдання на 08.04.2020 р.
Відмінювання кількісних числівників
1. Перегляньте відео.
Відмінювання https://www.youtube.com/watch?v=KREWK6wBZsU
Складні https://www.youtube.com/watch?v=8SZSdXl7UOI
Усі https://www.youtube.com/watch?v=QGQRjUp814k
2.Виконайте завдання у зошиті
1)Провідміняйте числівники у зошиті
|
|||
Н. п’ять сестер |
сім товаришів |
вісім людей |
одна учениця |
Р. |
|
|
|
Д. |
|
|
|
Зн. |
|
|
|
Ор. |
|
|
|
М. |
|
|
|
2) Переписати, замінивши цифри словами. Числівники підкреслити, визначити їх відмінки, синтаксичну роль
Два брехуни (1) правди не скажуть. Кіт переживе (3) плоти, собака переживе (3) котів, кінь переживе (3) собак, а чоловік переживе (3) коней. (2) і плакати легше. Хто мовчить, той (2) навчить. Робить за (1), а їсть за (3). Кінь на (4) ногах і спотикається.
Завдання на 07.04.2020 р.
Числівники прості, складні і складені.
Перегляньте відео. https://www.youtube.com/watch?v=SiNFIKVmWCc
Опрацювати підручник пар. 52, с. 164-165, 167. Виконати вправи 433, 434, 437
На 06.04.2020 р.
Числівник. Числівники кількісні й порядкові.
1. Перегляньте відео. https://www.youtube.com/watch?v=Pkb6RI45Z2A
2. Виконайте до нього завдання.
Опрацювати підручник пар. 52, с. 164
Завдання з 13.03 по 27.03
Прикметник.
- Опрацювати § 50-51
- Виконати вправи 421, 424, 429