Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Проект Учитель
РОЗДІЛ ІІІ
ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ
ПРОЕКТ
«ПРОФЕСІЙНА МАЙСТЕРНІСТЬ ПЕДАГОГІВ»
Пріоритетні напрями розвитку особистості педагога:
- атестація педпрацівників: здобуття фахових компетентностей спеціалізованої освіти (стаття 50 ЗУ «Про освіту» від 05.0.2017 року № 2145-VIII»);
- сертифікація: зовнішнє оцінювання професійних компетентностей (на добровільних засадах виключно за власною ініціативною) (стаття 51 ЗУ «Про освіту» від 05.0.2017 року № 2145-VIII»);
- створення середовища цілеспрямованого саморозвитку творчо-ініціативного педагога (стаття 59 ЗУ «Про освіту» від 05.0.2017 року № 2145-VIII»).
Основні професійні принципи особистості педагогічного працівника
у системі компетентностей
- Інтелектуальна компетентність (наукові знання);
- Психологічна компетентність;
- Управлінська компетентність (базові вміння);
- Мотиваційна компетентність;
- Проектна компетентність;
- Методична компетентність.
Мета: розвивати професійну рефлексію в процесі освітньої діяльності; забезпечити умови для методичного забезпечення психологічної підтримки освітнього процесу.
Шляхи реалізації:
№
|
Назва заходу
|
Термін проведення
|
Відповідальні
|
Примітка
|
1
|
Створити:
- інформаційний банк з теорії та практики методики
|
2019-2024рр.
|
Адміністрація, вчителі
|
|
- електронний варіант
презентаційного портфоліо
педагогів-наставників
|
- інформаційний блок інноваційних педагогічних технологій (методичний кабінет закладу).
|
|
|
|
2
|
Продовжити діяльність:
- школи педагогічної майстерності
|
2019-2024рр.
|
Директор закладу
|
|
- школи молодого педагога.
|
3
|
Проводити:
- навчальні семінари, круглі столи, майстер- класи, тижні педагогічної майстерності, методичні декади, презентації творчих напрацювань, педради-дискусії
|
2019-2024рр.
|
Адміністрація, вчителі
|
|
- моніторинги:
- якості знань учнів
- рівня методичного удосконалення
- умов збереження психо-фізіологічного здоров’я.
|
4
|
Забезпечити:
- умови для формування
професійних компетентностей
педагога:
компетентність (наукові знання)
компетентність
компетентність (базові вміння)
- мотиваційна компетентність
- проективна компетентність
- методична компетентність
- комп’ютерною технікою навчальні кабінети
- науково – методичною літературою
бібліотеку та методичний кабінет
|
2019-2024рр.
|
Адміністрація, вчителі
|
|
- реалізацію нових підходів щодо форм та методів підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу.
|
5
|
Визначати:
- претендентів на нагородження у номінації «Кращий учитель року»
|
2019-2024рр.
|
Адміністрація закладу
|
|
6
|
Клопотати
про нагородження з нагоди
державних, професійних свят, ювілейних дат відзнаками: відділу освіти, міського голови, головного управління освіти і науки
облдержадміністрації.
|
2019-2024рр.
|
Директор закладу
|
|
Очікувані результати :
- підвищення педагогічної компетентності, яка складається з удосконалення знань та узагальнення педагогічного досвіду шляхом цілеспрямованої самоосвітньої роботи;
- ріст педагогічної майстерності вчителів;
- підвищення методичної культури.
|
Календар |
---|
« Березень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|