Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 12.08.2020, 15:46

Сіверський ЗЗСО №3

</>
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 85
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Проект Учитель

 

РОЗДІЛ  ІІІ

 

ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ

 

ПРОЕКТ

«ПРОФЕСІЙНА МАЙСТЕРНІСТЬ ПЕДАГОГІВ»

 

Пріоритетні напрями розвитку особистості педагога:

  • атестація педпрацівників: здобуття фахових компетентностей спеціалізованої освіти (стаття 50 ЗУ «Про освіту» від 05.0.2017 року № 2145-VIII»);
  •  сертифікація: зовнішнє оцінювання професійних компетентностей (на добровільних засадах виключно за власною ініціативною) (стаття 51 ЗУ «Про освіту» від 05.0.2017 року № 2145-VIII»);
  • створення середовища цілеспрямованого саморозвитку творчо-ініціативного педагога (стаття 59 ЗУ «Про освіту» від 05.0.2017 року № 2145-VIII»).

Основні професійні принципи особистості педагогічного працівника

у системі компетентностей

  •  Інтелектуальна компетентність (наукові знання);
  • Психологічна компетентність;
  • Управлінська компетентність (базові вміння);
  • Мотиваційна компетентність;
  • Проектна компетентність;
  • Методична компетентність.

 

Мета: розвивати професійну рефлексію в процесі освітньої діяльності; забезпечити умови для методичного забезпечення психологічної підтримки освітнього процесу.

 

Шляхи реалізації:

 

Назва заходу

Термін проведення

Відповідальні

Примітка

1

Створити:

- інформаційний банк з теорії та практики методики

2019-2024рр.

Адміністрація, вчителі

 

- електронний варіант

презентаційного портфоліо

педагогів-наставників

- інформаційний блок інноваційних педагогічних технологій (методичний кабінет закладу).

 

 

 

2

Продовжити діяльність:

- школи педагогічної майстерності

2019-2024рр.

Директор закладу

 

- школи молодого педагога.

3

Проводити:

- навчальні семінари, круглі столи, майстер- класи, тижні педагогічної майстерності, методичні декади, презентації творчих напрацювань, педради-дискусії

2019-2024рр.

Адміністрація, вчителі

 

- моніторинги:

  • якості знань учнів
  • рівня методичного удосконалення
  • умов збереження психо-фізіологічного здоров’я.

4

Забезпечити:

- умови для формування

професійних компетентностей

педагога:

  • інтелектуальна

компетентність (наукові знання)

  • психологічна

компетентність

  • управлінська

компетентність (базові вміння)

  • мотиваційна компетентність
  • проективна компетентність

     - методична компетентність    

- комп’ютерною технікою навчальні кабінети

- науково – методичною літературою

бібліотеку та методичний кабінет

2019-2024рр.

Адміністрація, вчителі

 

- реалізацію нових підходів щодо форм та методів підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу.

5

Визначати:

- претендентів на нагородження у номінації «Кращий учитель року»

2019-2024рр.

Адміністрація закладу

 

6

Клопотати

про нагородження з нагоди

державних, професійних свят, ювілейних дат відзнаками: відділу освіти, міського голови, головного управління освіти і науки

облдержадміністрації.

2019-2024рр.

Директор закладу

 

 

 Очікувані результати : 

  • підвищення педагогічної компетентності, яка складається з удосконалення знань та узагальнення педагогічного досвіду шляхом цілеспрямованої самоосвітньої роботи;
  • ріст педагогічної майстерності вчителів;
  • підвищення методичної культури.
Форма входу
Пошук
Календар
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz