Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Проект Освітні держстандартиПроект «Освітні Держстандарти»
Завдання:
Здійснити підготовку педагогічних кадрів до роботи в умовах реформування початкової та середньої загальної освіти, оновлення навчально-виховного процесу, підвищення професійної компетентності педагога в сучасних умовах, забезпечити науково-методичний супровід педагогів школи до роботи за оновленими державними стандартами.
Задачі:
- Забезпечення наступності змісту дошкільної, початкової та базової середньої освіти.
- Формування ключових компетентностей учнів.
- Розроблення єдиного змісту стандарту для усіх мов навчання.
- Зорієнтованість змісту освіти на соціалізацію особистості учня.
- Передбачення діяльнісної лінії в кожній освітній галузі.
- Можливість самореалізації учня в процесі опанування практичною складовою освітніх галузей.
Шляхи реалізації:
№
|
Назва заходу
|
Термін проведення
|
Відповідальні
|
Примітка
|
1
|
Інструктивно-методична нарада «Ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо викладання навчальних дисциплін, нормативно-законодавчою документацією».
Ознайомлення із вимогами щодо заповнення журналів 1-4-х, 5-9 класів.
|
серпень
2019-2024
|
керівники ШМО
|
|
2
|
Створення та оформлення методичних кейсів:
- «На допомогу вчителю 4 класу»;
- «На допомогу вчителю 9 класу».
|
2019-2020
|
керівники ШМО
|
|
3
|
Організація роботи:
|
за планом
|
|
|
4
|
Робота консультативного пункту для вчителів-предметників:
- складання календарних планів;
- організація навчання учнів за оновленими навчальними програмами;
- використання ІКТ;
- використання здоров’язберігаючих технологій під час навчально-виховного процесу;
- застосування ефективних технологій тощо.
|
2019-2024
|
керівники ШМО,
учителя-тьютори молодих спеціалістів
|
|
5
|
Організація роботи ШМО з питань реалізації завдань Державного стандарту початкової та середньої загальної освіти:
- проведення майстер-класів, тренінгів з питань успішної організації НВП в 1,2 класах;
- формування компетентностей школярів;
- сучасні вимоги до викладання базових дисциплін;
- впровадження національно-патріотичних принципів у навчально-виховний процес;
- використання ІКТ у навчально-виховному процесі.
|
2019-2024
|
керівники ШМО,
учителі-предметники
|
|
6
|
Тиждень початкової школи.
Створення педагогічних наробок учителів початкової школи, інформатики, іноземної мови.
|
листопад
2019-2021
|
керівник ШМО
|
|
7
|
Круглий стіл «Результати функціонування початкової та середньої школи в умовах нового Державного стандарту»
|
березень
2020 р.
|
Директор закладу
|
|
8
|
Організація роботи «Школи майбутнього першокласника».
Участь учителів у зборах для батьків дітей старшого дошкільного віку.
|
січень – травень
2019 -2024
|
Директор закладу
|
|
Очікувані результати:
- Підготовка вчителів для створення сприятливих умов з метою успішної адаптації учнів до навчання за новими Держстандартами.
- Реалізація компетентнісного навчання і виховання школярів.
- Впровадження нових освітніх технологій, інтерактивних форм та методів навчання.
- Використання компетентнісного підходу у роботі шкільних методичних об`єднань.
- Практичне застосування у педагогічній діяльності нових набутих знань.
- Збір, обробка матеріалів педагогічного досвіду щодо впровадження оновлених навчальних програм та Держстандартів.
|
Календар |
---|
« Березень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|