Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 09.04.2020, 14:37

Сіверський ЗЗСО №3

</>
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 66
Статистика

Онлайн всього: 15
Гостей: 14
Користувачів: 1
daniilchernytyev

Проект Управління

РОЗДІЛ ІV

 

УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

 

Проект

«Ефективне управління закладом освіти – шлях до розвитку закладу»

 

     Основними напрямами інноваційної управлінської діяльності є :

•        концептуальність  управління, його інтенсифікація;

•        адаптивність управління;

•        психологізація управлінського менеджменту;

•        відповідність місії школи і функцій управління;

•        інформаційне забезпечення процесу управління;

•        дослідження динаміки розвитку навчального закладу з усіх напрямків діяльності на основі моніторингових процедур;

•        реалізація принципів особистісно-орієнтованого управління школою;

•        демократизація управління шляхом впровадження адаптивної моделі державно – громадського управління.

 

Щоб бути ефективним, управління закладом освіти має спиратись на сучасні наукові підходи, перспективний педагогічний досвід. Сучасна наука пропонує філософські моделі управління, які ґрунтуються на теорії управління людськими ресурсами.

Показники управління навчально-виховним процесом:

1. Рівень управління процесом створення належних навчально-матеріальних, навчально-методичних, санітарно-гігієнічних умов навчання та виховання школярів

2. Організаційна робота з комплектування класів

3. Рівень управлінської діяльності з охоплення дітей і підлітків якісною середньою освітою

4. Управління створенням умов для варіативності навчання

5. Рівень керівництва роботою з підвищення ефективності та результативності навчально-виховної роботи, підвищення інтересу учнів до навчання

6. Рівень керівництва роботою з обдарованими дітьми

7. Управління виховною роботою

8. Рівень управління роботою з фізичного розвитку школярів

9. Якість ведення документації з навчально-виховної роботи

10. Рівень аналізу результативності навчально-виховного процесу в динаміці.

 

Мета:

  • підготувати модель ефективного управління розвитком навчального закладу з урахуванням вимог часу;
  • удосконалити форми внутрішношкільного контролю з метою збору об’єктивної інформації

 

 

Задачі:

  • Спрямувати педагогічний колектив на розвиток навчального закладу;
  • Уникати стереотипів під час управління навчальним закладом, під час навчально-виховного процесу;
  • Упровадити систему адаптивно-громадської моделі управління навчальним закладом;
  • Удосконалити зворотній зв'язок щодо контролю за виконанням управлінських рішень

 

Шляхи реалізації:

 

Назва заходу

Термін проведення

Відповідальні

Примітка

1

Формувати з вчителів, які мають високий науково-методичний рівень підготовки та результативність з їх впровадження, консультаційну групу з питань інноваційної діяльності

2019-2024рр.

 

Профспілковий комітет, педагогічні працівники

 

2

Планувати висвітлення актуальних питань на засіданні педагогічної ради, загальношкільній конференції

2019-2024рр.

 

керівники ШМО

 

3

Упорядкування та оновлення блоків внурішньошкільної інформації

2019-2024рр.

 

Адміністрація,  профспілковий комітет

 

4

Удосконалити оформлення шкільної документації

2019-2024рр.

 

Директор закладу, профспілковий комітет

 

5

Здійснювати дієвий тематичний контроль за реалізацією державних та відомчих документів в освітній галузі

2019-2024рр.

 

Директор закладу, керівники ШМО

 

6

Забезпечити глибоке вивчення раз у 5 років стану викладання навчальних предметів

Постійно

Директор закладу, керівники ШМО

 

 

 

  Очікувані результати : 

 

  • Спільна діяльність адміністрації, педагогічного колективу, батьківської громади, громадськості на розвиток навчального закладу, підвищення якості освітніх послуг.

 

Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz