№
|
Можливі ризики
|
Заходи з мінімалізації впливу факторів ризику
|
1
|
Конкуренція закладів міста.
|
- Формування відповідного іміджу Свято-Покровського ЗЗСО І-ІІ ступенів у соціумі;
- Заходи щодо закріплення соціального статусу закладу: постійне інформування споживачів освітніх послуг - громадськості мікрорайону про результативність роботи закладу - проведення щорічних відкритих (публічних) доповідей, днів відкритих уроків, проведення соціологічних досліджень задоволеності споживачів якістю наданих послуг.
|
2
|
Відсутність позитивної динаміки розвитку демографічної ситуації в мікрорайоні закладу
|
- Пропаганда сім'ї як основної загальнолюдської цінності;
- Пропаганда здорового способу життя.
|
3
|
Недостатність фінансування на розвиток
матеріально-технічної бази закладу, відсутність коштів на проведення капітального ремонту будівлі школи і, як наслідок, відсутність забезпечення комплексної безпеки життя і здоров'я дітей.
|
- Залучення позабюджетних і спонсорських коштів щодо заміни шкільних меблів та комп’ютерної техніки, оснащення навчальних кабінетів навчально-наочними посібниками,
- Проведення поточних ремонтів закладу
|
4
|
Виникнення труднощів у вчителів, які впроваджують нові освітні технології в практику своєї роботи
|
- Проведення навчальних семінарів, індивідуальних консультацій, тренінгів з проблем модернізації освітнього процесу в школі;
- Підвищення професійної компетентності педагогічних працівників через модернізацію методичної роботи
|
5
|
Низький рівень мотивації навчання
|
- Створення ситуації успішності для школярів, що беруть участь у науково-дослідницькій роботі, використання різних видів стимулювання їх діяльності;
- Широка популяризація досягнутих позитивних результатів учнів та випускників.
- Створення система стимулювання учнів.
|
6
|
Недостатнє використання творчого потенціалу педагогів у експериментальній роботі внаслідок її багатоплановості й трудомісткості
|
- Використання різних видів стимулювання участі педагогів у інноваційній діяльності;
- Обов'язкова популяризація досягнутих позитивних результатів.
|