Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 09.04.2020, 13:37

Сіверський ЗЗСО №3

</>
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 65
Статистика

Онлайн всього: 11
Гостей: 11
Користувачів: 0

Критерії ефективності

КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ

 

  • Відповідність Програми розвитку школи Державним стандартам освіти, пріоритетним напрямкам розвитку освітньої системи України, державним та обласним програмам розвитку освіти;
  • Відповідність показників результативності меті Програми розвитку школи;
  • Зростання особистісних досягнень всіх суб'єктів освітнього процесу;
  • Відповідність матеріально-технічної бази вимогам Програми розвитку;
  • Задоволення всіх учасників освітнього процесу рівнем і якістю освітніх послуг;
  • Позитивна динаміка стану здоров'я учнів.

 

ПРОГНОЗОВАНІ РИЗИКИ

Можливі ризики

Заходи з мінімалізації впливу факторів ризику

1

Конкуренція закладів міста.

  • Формування відповідного іміджу Свято-Покровського ЗЗСО І-ІІ ступенів  у соціумі;
  • Заходи щодо закріплення соціального статусу закладу: постійне інформування споживачів освітніх послуг - громадськості мікрорайону про результативність роботи закладу -  проведення щорічних відкритих (публічних) доповідей, днів відкритих уроків, проведення соціологічних досліджень задоволеності споживачів якістю наданих послуг.

2

Відсутність позитивної динаміки розвитку демографічної ситуації в мікрорайоні закладу

  • Пропаганда сім'ї як основної загальнолюдської цінності;
  • Пропаганда здорового способу життя.

3

Недостатність фінансування на розвиток

матеріально-технічної бази закладу, відсутність коштів на проведення капітального ремонту будівлі школи і, як наслідок, відсутність забезпечення комплексної безпеки життя і здоров'я дітей.

  • Залучення позабюджетних і спонсорських коштів щодо заміни шкільних меблів та комп’ютерної техніки, оснащення навчальних кабінетів навчально-наочними посібниками,
  • Проведення поточних ремонтів закладу

4

Виникнення труднощів у вчителів, які впроваджують нові освітні технології в практику своєї роботи

  • Проведення навчальних семінарів, індивідуальних консультацій, тренінгів з проблем модернізації освітнього процесу в школі;
  • Підвищення професійної компетентності педагогічних працівників через модернізацію методичної роботи

5

Низький рівень мотивації навчання

  • Створення ситуації успішності для школярів, що беруть участь у науково-дослідницькій роботі, використання різних видів стимулювання їх діяльності;
  • Широка популяризація досягнутих позитивних результатів учнів та випускників.
  • Створення система стимулювання учнів.

6

Недостатнє використання творчого потенціалу педагогів у експериментальній роботі внаслідок її багатоплановості й трудомісткості

  • Використання різних видів стимулювання участі педагогів у інноваційній діяльності;
  • Обов'язкова популяризація досягнутих позитивних результатів.

 

Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz