1.
|
Проводити:
- комплексні психолого-діагностичні
дослідження особистісних рис учнів,
цілеспрямовані на пошук
обдарованих дітей у відповідності
до різних типів обдарованості
(інтелектуальна, творча, художньо-
естетична, соціальна);
|
2019-2024
|
Вчителі
|
- науково-методичну підготовку
педагогічних кадрів з питань
розробки та удосконалення форм,
методів і засобів пошуку, навчання і
виховання обдарованих дітей;
|
2019-2024
|
Адміністрація
|
- І етап Всеукраїнських учнівських
олімпіад з базових дисциплін;
|
2019-2024
|
Директор, учителі
|
- шкільні олімпіади серед учнів 4
класів з української мови,
математики;
|
2019-2024
|
Директор, учителі
|
- виховні заходи стимулюючого і
розвиваючого змісту.
|
2019-2024
|
Директор, учителі
|
2.
|
Запровадити:
- систему соціальної підтримки
(побудова партнерських взаємин
«учитель-учень», консультування з
питань соціальної адаптації);
|
2019-2024
|
Директор, учителі
|
- систематичне оновлення Банку
даних обдарованих дітей;
|
2019-2024
|
Директор, учителі
|
- співпрацю батьків та педагогів
школи (анкетування батьків,
індивідуальне та групове
консультування).
|
2019-2024
|
Директор, учителі
|
|
- систему роботи з медичної
підтримки (обстеження фізіологічного розвитку, стану психічного здоров’я,
консультування з питань
здоров’язбережувального
потенціалу).
|
2019 - 2024
|
Медсестра, класні керівники
|
- систему моніторингу розвитку
обдарованої дитини:
- медико-фізіологічний;
- соціальний;
- психологічний;
- педагогічний;
- моніторинг досягнень і успіхів.
|
2019 - 2024
|
Учителі
|
3.
|
Забезпечити:
- участь учнів школи у
Всеукраїнських учнівських
олімпіадах з базових дисциплін,
конкурсі-захисті науково-
дослідницьких робіт учнів-членів
Малої академії наук України,
конкурсах учнівської творчості,
виставках, фестивалях, змаганнях,
командних турнірах;
|
2019 - 2024
|
Учителі
|
- підвищення рівня професійної
компетентності педагогів, що
працюють з обдарованою молоддю,
через різні форми методичної
роботи;
|
2019 - 2024
|
Директор
|
- реалізацію інформування всіх
учасників навчально-виховного
процесу про хід та результативність
участі учнів школи у різноманітних
змаганнях та заходах;
|
2019 - 2024
|
Вчитель інформатики
|
- моральне та матеріальне
заохочення обдарованих учнів;
|
2019 - 2024
|
Учителі
|
- поповнення бібліотечних фондів
закладу сучасними інформаційними
засобами, науково-методичною та
довідковою літературою (у тому
числі на електронних носіях) для
роботи з обдарованою молоддю;
|
2019 - 2024
|
Бібліотекар
|
- упровадження особистісно-
орієнтованих технологій;
|
2019 - 2024
|
Учителі
|
- використання диференційованого
підходу.
|
2019 - 2024
|
Учителі
|
4.
|
Визначати:
- кращих учнів на нагородження у номінаціях: «Інтелектуальний потенціал Донеччини»; «Відродження духовності Донецького краю»; «Здорове покоління Донбасу»; «Лідер-перспектива».
|
2019 - 2024
|
Директор, учителі
|