Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Проект Родинне вихованняРОЗДІЛ V
ПЕДАГОГІЧНЕ ПАРТНЕРСТВО
Проект
«Родинне виховання»
Виховання дитини в школі і сім'ї – це єдиний нерозривний процес. Тому надзвичайно важливо, щоб учителі і батьки об'єднали свої можливості і тісно співпрацювали в організації спільної діяльності з виховання підростаючих поколінь. Становлення такої співпраці передбачає виявлення та активізацію виховних можливостей сім'ї, підвищення педагогічної культури батьків та організацію спільної діяльності сім'ї та школи.
Завдання:
Сприяти формуванню особистісних рис громадянина України шляхом гармонійного поєднання шкільного і сімейного виховання.
Задачі:
- Ознайомлення батьків з нормативними документами щодо виховання дитини в сім'ї та школі.
- Ознайомлення батьків із завданнями закладу на навчальний рік.
- Організація діяльності ради закладу, закладу.
- Залучення батьків до спільної діяльності у системі школа-дитина-родина.
- Надання психолого-педагогічної допомоги батькам у вирішенні проблем сімейного виховання та підвищення їх педагогічної культури.
- Дотримування єдиних вимог до виховання дітей у школі і сім'ї.
Принципи
1. Принцип українознавства – відродження традицій української сім'ї на основі вивчення історії та культури своєї сім'ї і рідного краю, відродження звичаїв і обрядів.
2. Принцип єдності сімейного і шкільного виховання – дотримування єдиних вимог до виховання дитини у сім'ї та школі.
3. Принцип систематичності і послідовності – керівництво психолого-педагогічною самоосвітою батьків і включення їх у діяльність з виховання дітей.
4. Принцип гуманізму – ставлення до дитини як до найвищої цінності.
5. Принцип правової інформованості – створення науково-правової бази з вивчення прав і обов’язків дитини і батьків.
6. Принцип добровільності – добровільна участь батьків у даній програмі.
Шляхи реалізації:
І. Ознайомлення батьків зі змістом і методикою навчально-виховного процесу.
№
|
Заходи
|
термін
|
відповідальний
|
Примітка
|
1
|
Ознайомлення батьків зі Статутом школи, шкільними традиціями, зі специфікою роботи закладу
|
вересень
2019-2024
|
кл.керів.
|
|
2
|
Екскурсія по школі.
|
жовтень
2019-2024
|
кл.керів.
|
|
3
|
Ознайомлення батьків учнів 1-9 класів із результатами медичного огляду.
|
грудень
2019-2024
|
медсестра
|
|
4
|
Проведення загальношкільних батьківських зборів «Про результати діяльності школярів 1-9-х класів за І семестр»
|
січень
2019-2024
|
адміністрація
|
|
5
|
Проведення засідання «круглого» столу у ланцюжку «дитина - сім'я-дитячий садок-школа»
|
березень-
квітень
2019-2024
|
кл.керів.
|
|
6
|
Проведення шкільної конференції за підсумками навчального року.
|
травень
2019-2024
|
Адміністрація,
кл.керів.
|
|
ІІІ. Залучення до сумісної діяльності батьків і дітей
№
|
Заходи
|
термін
|
відповідальні
|
1
|
Участь батьків і дітей у всіх формах позаурочної роботи, що організовує школа – змагання, вечори, свята, походи, екскурсії.
|
упродовж року
|
кл.керівники
|
2
|
Залучення батьків до оформлення навчальних кабінетів і школи.
|
упродовж року
|
кл.керівники
|
3
|
Активне залучення батьків до профорієнтаційної роботи в школі: ознайомлення учнів зі своїми професіями, екскурсії на підприємства села, профконсультації.
|
упродовж року
|
кл.керівники
|
ІV. Корекція негативних проявів виховання в родинах окремих учнів.
№
|
Заходи
|
Термін
|
1
|
Відвідування класним керівником кожної родини вдома.
|
упродовж року
|
2
|
Самоосвіта батьків.
|
упродовж року
|
3
|
Проведення психолого-педагогічних консультацій для батьків (індивідуальні та групові).
|
упродовж року
|
4
|
Надання психолого-педагогічної допомоги батькам, які мають «важких» дітей.
|
упродовж року
|
5
|
Надання педагогічної допомоги батькам, які мають обдарованих дітей.
|
упродовж року
|
V. Взаємодія школи з громадськими організаціями батьків
№
|
Заходи
|
термін
|
відповідальні
|
1
|
Сумісна діяльність батьківської ради школи з класними радами.
|
постійно
|
голова батьківської ради школи
|
2
|
Сумісна діяльність з органами ОКМДН, ССН, центром по справах молоді, МЦДСМ.
|
постійно
|
заст.директора з ВР
|
Очікувані результати:
- Підвищення успішність процесу навчання і виховання дітей.
- Зміцнення зв'язків сім'ї, освітнього закладу, громадськості.
- Залучення всіх учасників до активної життєдіяльності класного колективу.
- Організація змістовного дозвілля школярів, педагогічного всеобучу батьків тощо.
- Вирішення питань зміцнення матеріально-технічної, навчально-виробничої, наукової, культурно-спортивної, корекційно-відновлюючої та актуально-оздоровчої бази навчального закладу.
- Формування педагогічної культури батьківської громадськості.
|
Календар |
---|
« Березень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|