Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Проект Вихованняпроект
УДОСКОНАЛЕННЯ виховної роботи
«КОНКУРЕНТНОЗДАТНА ТА КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНА ОСОБИСТІСТЬ»
Взаємодія закладу освіти, сім’ї та громадськості є важливим чинником у створенні сприятливих умов для гармонійного розвитку майбутнього громадянина України.
Зміст проекту визначає й закладає основу превентивної роботи з учнями при залученні активного батьківства. Проект передбачає комплекс організаційно-педагогічних і науково-методичних заходів, спрямованих на виконання Законів України «Про загальну середню освіту», «Про освіту», Концепції національного виховання, Концепції громадянського виховання, Основних орієнтирів виховання учнів 1-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Таким чином, до результатів виховного процесу відносять:
— сформованість провідних якостей особистості вихованця;
— систему моральних знань, навичок, вмінь і звичок та ціннісних орієнтацій вихованця;
— конкретні дії та вчинки вихованця, їхній вплив на результати його діяльності, виконання певних обов'язків;
— психологічну і духовну готовність вихованця до повноцінної творчої життєдіяльності;
— всебічний і гармонійний розвиток особистості вихованця, узгодженість його дій з його переконаннями, життєвими настановами та суспільними вимогами;
— активну життєву настанову й орієнтацію на досягнення суспільно значущих успіхів у майбутньому тощо.
Ці результати водночас є показниками оцінки вихованості.
Основними критеріями оцінки результатів діяльності виховної системи можуть бути:
— відповідність досягнутих результатів виховання поставленій меті;
— рівень вихованості конкретних вихованців, згуртованість колективів, позитивний морально-психологічний клімат у них;
— відповідність вихованості загальноприйнятим цінностям, нормам, правилам поведінки;
— конкретні дії, вчинки вихованців, їхній характер та відповідність загальнолюдським цінностям;
— оптимальність системи виховної роботи і дієвість конкретних виховних впливів;
— педагогічна майстерність вихователів, оптимальне планування, організація та здійснення виховної роботи тощо.
Завдання проекту:
- Створення умов для всебічного розвитку особистості в сучасних умовах;
- формування навичок успішної адаптації школярів у соціумі;
- формування правового світогляду учнів;
- набуття учнями знань, умінь і навичок реалізації здорового способу ;
- життя та попередження виникнення шкідливих звичок;
- формування навичок відповідальної поведінки учнів;
- попередження випадків дитячого травматизму;
- підвищення обізнаності учнів щодо проблеми ВІЛ/СНІДу;
- виховання толерантного ставлення учня до оточуючих;
- розвиток творчих, лідерських здібностей кожної дитини;
- встановлення тісного контакту між учительським та батьківським колективами.
Шляхи реалізації проекту
№
|
Заходи
|
Термін
|
Відповідальні
|
Примітка
|
-
|
Ознайомити учасників виховного процесу з діючою нормативною базою
|
Серпень – вересень
щороку
|
Адміністрація
|
|
-
|
Будувати виховний процес на засадах планомірності, діагностики, системності, масовості
|
Вересень, січень
щороку
|
класні керівники
|
|
-
|
Оновлювати банки даних на учнів різних підконтрольних категорій
|
Двічі на рік
|
класні керівники
|
|
-
|
Активізувати роботу щодо впровадження активних нетрадиційних форм виховної роботи: тренінги, круглі столи, дискусії, квести, презентація класних колективів, захист мін-проектів, виступи агітбригад, створення власних відеокліпів
|
Постійно
|
Класні керівники
|
|
-
|
Підвищити рівень впливу на поведінку учнів через роботу Ради профілактики, залучати представників соціальних служб
|
щомісяця
|
Рада профілактики
|
|
-
|
Удосконалити зворотній зв'язок між класними керівниками, батьками та адміністрацією школи
|
Постійно
|
класні керівники
|
|
-
|
Організувати роботу консультаційного центру для батьків «Школа свідомого батьківства»
|
З вересня 2019р
|
Адміністрація
|
|
-
|
Запровадити проведення культурно-пропагандистської програми «Стій! Зупинись! Подумай! Навіщо тобі шкідливі звички»
|
З вересня 2019
|
класні керівники
|
|
-
|
Активізувати проведення тренінгів-попереджень про відповідальність за скоєнні неповнолітніми правопорушення
|
Березень щороку
|
Вчитель правознавства
|
|
-
|
Проводити моніторинг змін у виховній системі
|
Двічі на рік
|
класні керівники
|
|
Заходи для педагогічного колективу
|
-
|
Оновлювати дані щодо визначних дат, історичних подій, які сприятимуть вихованню підростаючого покоління
|
Травень щороку
|
Директор закладу
|
|
-
|
Вивчати та пропагувати кращий досвід щодо організації виховної роботи в школі
|
Постійно
|
Педагогічний колектив
|
|
-
|
Проводити практикуми для класних керівників щодо впливу асоціальних і антисоціальних неформальних об'єднань молоді, впливу через мережу Інтернет
|
Двічі на рік
|
Керівник ШМО класних керівників
|
|
-
|
Забезпечити участь учителів, класних керівників у проблемно-тематичних курсах, конкурсах, семінарах, вебінарах
|
постійно
|
Адміністрація
|
|
-
|
Висвітлювати інформацію про зміст виховної системи в школі на сайті школи
|
Постійно
|
учитель інорматики
|
|
-
|
Залучати соціальні служби, громадські організації, медичні установи до проведення профілактичної роботи
|
2019-2024
|
Директор закладу
|
|
-
|
Удосконалити систему проведення тематичних вечорів, свят, зустрічей
|
2019-2024
|
Директор закладу
|
|
-
|
Звітувати перед громадськістю про результати виховної роботи
|
2019-2024
|
Директор закладу
|
|
-
|
Застосовувати інноваційні педагогічні технології виховання під час проведення тематичних місячників, загальношкільних та класних виховних заходів
|
2019-2024
|
класні керівники
|
|
Очікувані результати проекту:
- Активізація діяльності педагогічних працівників у дослідженні і вирішенні проблем превентивного виховання;
- залучення медичних, соціальних та правоохоронних закладів до вирішення проблем попередження правопорушень і злочинності, координації зусиль суб'єктів превентивної діяльності;
- посилення роботи з попередження вживання наркотиків, алкоголю, тютюну, ВІЛ-інфікованості, формування у молодого покоління навиків здорового способу життя;
- зміна моделі поведінки неповнолітніх груп ризику;
- зменшення кількості так званих «важких учнів та родин»;
- створення здорового мікроклімату для виховання здорової особистості;
- підвищення рівня довіри батьків до навчального закладу.
|
Календар |
---|
« Квітень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|