Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 09.04.2020, 16:15

Сіверський ЗЗСО №3

</>
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 66
Статистика

Онлайн всього: 16
Гостей: 16
Користувачів: 0

Проект Виховання

проект

УДОСКОНАЛЕННЯ  виховної роботи

«КОНКУРЕНТНОЗДАТНА ТА КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНА ОСОБИСТІСТЬ»

 

Взаємодія закладу освіти, сім’ї та громадськості  є важливим чинником у створенні сприятливих умов для гармонійного розвитку майбутнього громадянина України. 

Зміст проекту визначає й закладає основу превентивної роботи з учнями при залученні активного батьківства. Проект передбачає комплекс організаційно-педагогічних і науково-методичних заходів, спрямованих на виконання Законів України «Про загальну середню освіту», «Про освіту», Концепції національного виховання, Концепції громадянського виховання, Основних орієнтирів виховання учнів 1-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів.

     Таким чином, до результатів виховного процесу відносять:

— сформованість провідних якостей особистості вихованця;

— систему моральних знань, навичок, вмінь і звичок та ціннісних орієнтацій вихованця;

— конкретні дії та вчинки вихованця, їхній вплив на результати його діяльності, виконання певних обов'язків;

— психологічну і духовну готовність вихованця до повноцінної творчої життєдіяльності;

— всебічний і гармонійний розвиток особистості вихованця, узгодженість його дій з його переконаннями, життєвими настановами та суспільними вимогами;

— активну життєву настанову й орієнтацію на досягнення суспільно значущих успіхів у майбутньому тощо.

    Ці результати водночас є показниками оцінки вихованості.

    Основними критеріями оцінки результатів діяльності виховної системи можуть бути:

— відповідність досягнутих результатів виховання поставленій меті;

— рівень вихованості конкретних вихованців, згуртованість колективів, позитивний морально-психологічний клімат у них;

— відповідність вихованості загальноприйнятим цінностям, нормам, правилам поведінки;

— конкретні дії, вчинки вихованців, їхній характер та відповідність загальнолюдським цінностям;

— оптимальність системи виховної роботи і дієвість конкретних виховних впливів;

— педагогічна майстерність вихователів, оптимальне планування, організація та здійснення виховної роботи тощо.

Завдання проекту:

  1. Створення умов для всебічного розвитку особистості в сучасних умовах;
  2. формування навичок успішної адаптації школярів у соціумі;
  3. формування правового світогляду учнів;
  4. набуття учнями знань, умінь і навичок реалізації здорового способу ;
  5. життя та попередження виникнення шкідливих звичок;
  6. формування навичок відповідальної поведінки учнів;
  7. попередження випадків дитячого травматизму;
  8. підвищення обізнаності учнів щодо проблеми ВІЛ/СНІДу;
  9. виховання толерантного ставлення учня до оточуючих;
  10.  розвиток творчих, лідерських здібностей кожної дитини;
  11. встановлення тісного контакту між учительським та батьківським колективами.

Шляхи реалізації проекту

 

Заходи

Термін

Відповідальні

Примітка

  1.  

Ознайомити учасників виховного процесу з діючою нормативною базою

Серпень – вересень

щороку

Адміністрація

 

  1.  

Будувати виховний процес на засадах планомірності, діагностики, системності, масовості

Вересень, січень

щороку

 

класні керівники

 

  1.  

Оновлювати банки даних на учнів різних підконтрольних категорій

Двічі на рік

класні керівники

 

  1.  

Активізувати роботу щодо впровадження активних нетрадиційних  форм виховної роботи: тренінги, круглі столи, дискусії, квести, презентація класних колективів, захист мін-проектів, виступи агітбригад, створення власних відеокліпів

Постійно

Класні керівники

 

  1.  

Підвищити рівень впливу на поведінку  учнів через роботу Ради профілактики, залучати представників соціальних служб

щомісяця

Рада профілактики

 

  1.  

Удосконалити зворотній зв'язок між класними керівниками, батьками та адміністрацією школи

Постійно

класні керівники

 

  1.  

Організувати роботу консультаційного центру для батьків «Школа свідомого батьківства»

З вересня 2019р

Адміністрація

 

  1.  

Запровадити  проведення  культурно-пропагандистської програми «Стій! Зупинись! Подумай! Навіщо тобі шкідливі звички»

З вересня 2019

  класні керівники

 

  1.  

Активізувати проведення тренінгів-попереджень про відповідальність за скоєнні неповнолітніми правопорушення

Березень щороку

Вчитель правознавства  

 

  1.  

Проводити моніторинг змін у виховній системі

Двічі на рік

класні керівники

 

Заходи для педагогічного колективу

  1.  

Оновлювати дані щодо визначних дат, історичних подій, які сприятимуть вихованню підростаючого покоління

Травень щороку

Директор закладу

 

  1.  

Вивчати та пропагувати кращий досвід щодо  організації виховної роботи в школі

Постійно

Педагогічний колектив

 

  1.  

Проводити практикуми для класних керівників  щодо  впливу асоціальних і антисоціальних неформальних об'єднань молоді, впливу через мережу Інтернет

Двічі на рік

Керівник ШМО класних керівників

 

  1.  

Забезпечити участь учителів, класних керівників у проблемно-тематичних курсах, конкурсах, семінарах, вебінарах

 

постійно

Адміністрація

 

  1.  

Висвітлювати інформацію про зміст виховної системи  в школі на сайті школи

Постійно

учитель інорматики

 

  1.  

Залучати соціальні служби, громадські організації, медичні установи до проведення профілактичної роботи

2019-2024

Директор закладу

 

  1.  

Удосконалити систему проведення тематичних вечорів, свят, зустрічей

2019-2024

Директор закладу

 

  1.  

Звітувати перед громадськістю про результати виховної роботи

2019-2024

Директор закладу

 

  1.  

Застосовувати інноваційні педагогічні технології виховання під  час проведення тематичних місячників, загальношкільних та класних виховних заходів

2019-2024

класні керівники

 

 

Очікувані результати проекту:

  1. Активізація діяльності педагогічних працівників у дослідженні і вирішенні проблем превентивного виховання;
  2. залучення медичних, соціальних та правоохоронних закладів до вирішення проблем попередження правопорушень і злочинності, координації зусиль суб'єктів превентивної діяльності;
  3. посилення роботи з попередження вживання наркотиків, алкоголю, тютюну, ВІЛ-інфікованості, формування у молодого покоління навиків здорового способу життя;
  4. зміна моделі поведінки неповнолітніх груп ризику;
  5. зменшення кількості так званих «важких учнів та родин»;
  6. створення здорового мікроклімату для виховання здорової особистості;
  7. підвищення рівня довіри батьків до навчального закладу.

 

Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz